ВІКТОРИНА З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ УЧНІВ 1 КЛАСУ
МЕТА: поглибити знання з
математики; розвивати логічне мислення , винахідливість, інтерес до математики;
виховувати дружелюбність, старанність.
ОБЛАДНАННЯ: картки із задачами для капітанів
команд, аркуші паперу, ручки.
ХІД ЗАХОДУ:
І. ВСТУПНЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ
- Сьогодні ми проведемо математичну вікторину.
А чи знаєте ви, що означає слово це слово? Слово «вікторина» походить від
латинського слова «вікторія» , що означає «перемога». Отже вікторина - це
змагання між командами або окремими гравцями. Візьмемо участь у вікторині?
- Зараз об’єднаємось у команди. Кожна команда
повинна обрати капітана і придумати назву.
- Я по черзі ставитиму запитання командам, а
ви – відповідатимете на них.
- Правильну відповідь журі оцінюватимете
балами, неправильну – 0. - Якщо одна команда називає неправильну відповідь, то
відповідає друга команда, або навпаки. Отже, починаємо змагатися!
ІІ. ПРОВЕДЕННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ ВІКТОРИНИ
Завдання для 1 – ї команди
1. Розташувати числа 12, 6, 20,
0, 8, 4, 2, 11, 7 в порядку зростання і в порядку спадання.(0, 2, 4, 6, 7, 8,
11, 12, 20; 20, 12, 11, 8, 7, 6, 4, 2, 0)
2. Вовк та лисиця змагалися з
бігу; хто яке місце посів, якщо відомо , що лисиця була передостанньою? (
Оскільки лисиця не була останньою , то останнім був вовк, а лисиця – першою.)
3. Дорогою до школи Марійка заходить за Галинкою , а потім вони Заходять за
Катрусею і разом ідуть до школи. Хто з них живе найближче, а хто найдальші?
(Найближче живе Катруся, а найдальші – Марійка.)
4. Дідуся звати Іван Васильович, його онука –
Андрій Вікторович. Як звати дідусевого сина? (Віктор Іванович)
5. Летіли гуси, а на зустріч їм гусак. «
Добрий день, десять гусей!» - мовив він. «Ні, нас не десять. Якби ти був з нами
та ще двоє з нами, тоді було б десять», - відповіли гуси. Скільки гусей летіло?
( 7 гусей)
6. Які цифри потрібно поставити
замість зірочок, щоб приклад на додава- ння був записаний правильно? * 0 + * =
18(1 і 8.)
7. Будинок заввишки 12 м, а тополя – 10 м. На
скільки метрів потрібно п Підрости тополі, щоб вона була вищою за будинок на 3
м? (Заввишки тополя має бути 15 м ( 12 + 3 = 15) . Отже, їй необхідно підрости
на 5 м. (15 – 10 = 5))
8. Три чаплі стали в ряд. Відстань між
сусідніми числами 5 кроків. Якою є Відстань між крайніми? (10 кроків)
9. Знайди зайву фігуру (трикутник,
прямокутник, квадрат)
10. На груші виросло 5 яблук, а на ялинці -
лише 2. Скільки всього яблук виросло? (Жодного. На цих деревах яблука не ростуть.)
Задача для капітана команди
Між поверхами - по 9 східців. Скільки східців
необхідно здолати, щоб Піднятися на 3 поверх? (18 східців)
Завдання для 2 – ї команди
1. Замість літер постав цифру, щоб нерівність
була правильною. А + 3 менше 7 – А ( А = 2)
2. У якому многокутнику кутів менше, ніж у
чотирикутнику? ( У трикутнику)
3. В Олега було на 7 марок більше, ніж у Олі.
Олег віддав 4 марки дівчинці. У кого тепер більше марок і на скільки? ( У Олі
на 1 більше.)
4. Чи можна поставити порівну 9 квіток на два
підвіконня? ( Ні, не можна, одна квітка зайва.)
5. З – за кущика стирчать 10 вушок. Там
сховалися зайчики. Скільки їх? (5 зайчиків)
6. У трикутника 3 вершини, а у прямокутника 2
пари вершин. У якої фігури вершин більше і на скільки? ( У прямокутника на одну
вершину більше.)
7. В акваріумі 8 рибок. Скільки потрібно
купити ще акваріумів, щоб у кожному було по 2 рибки? (3 акваріуми.)
8. Трійка коней прибігла 15 км. Скільки
кілометрів пробіг кожний кінь? (15 км)
9. Тетянці 6 років. Вона на 4 роки молодша від
Олі. Скільки років Олі?
10.Хлопчики стали в ряд .
Іванко стоїть другим праворуч і третім ліворуч. Скільки хлопчиків у ряду? (4)
Задача для капітана команди
У магазині три холодильники. Продали менше,
ніж залишилося. Скільки продали? (Продали 1 холодильник.)
ІІІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ
Немає коментарів:
Дописати коментар